HOME Aanmelden Donateur worden Documenten Bestuur Over ons

U kunt donateur worden door:

- Een bedrag over te maken naar bankrekening nummer:

NL 85 RABO 0135318181 t.n.v. Stichting Minimahulp in Ter Apel

Bedrijven die sponsor of hoofdsponsor willen worden kunnen op faktuurbasis een vrijblijvende overeenkomst krijgen. Stuur daarvoor een email naar: info@stichtingminimahulp.nl en wij nemen contact met u op.

Koopt u een nieuw wasmachine, koelkast, droger of ander huishoudelijk apparaat? en is uw oude apparaat nog in redelijke conditie? Gooi het niet bij het oud vuil maar doneer het aan ons. Wij krijgen regelmatig verzoeken van mensen die zoiets kapot hebben maar geen geld hebben voor een andere.

- Binnenkort komen er meer manieren waarop u uw steentje kunt bijdragen.

Hoofdsponsoren:

Help ons helpen

Heeft u ooit in uw leven een moment gehad dat u geen geld genoeg had om eten te kopen? Misschien heeft u dat nooit gehad. 720.000 gezinnen in nederland leven van een laag inkomen. Zo laag dat het iedere dag weer een strijd voor ze is om alle lasten te betalen en nog genoeg over te houden om van te kunnen eten. Wij vinden het verschrikkelijk om iedere dag weer mensen tegen te komen die in dit rijke land het niet voor elkaar kunnen krijgen om de eindjes aan elkaar te knopen.
Wij helpen die mensen maar zonder uw hulp kunnen wij dit niet.

Waar wij behoefte aan hebben zijn:
2e hands wasmachines, koelkasten e.d. (in werkende staat) en inboedels om onze budgetkringloop draaiende te houden zodat we de vaste lasten van de stichting kunnen blijven betalen.

Links op deze pagina vindt u de manieren waarop u financiŽel kunt helpen.

dekkingskaart